Aplikacja mobilna dla przedstawicieli handlowych - inMobilus

aplikacja mobilna inmobilus

inMobilus to nowoczesny i intuicyjny system wsparcia przedstawicieli handlowych klasy SFA/FFA. Jest efektywnym narzędziem do zarządzania pracą handlowców, zintegrowanym z systemami ERP i wykorzystującym urządzenia mobilne. inMobilus posiada interfejs użytkownika dostosowujący się do rodzaju urządzenia (smartfon lub tablet). Aplikacja mobilna może pracować pod kontrolą systemu Android lub iOS. W zależności od typu pracy handlowca aplikacja może działać w trybie preselling oraz vanselling. Dodatkowym modułem jest CRM, który może pracować samodzielnie lub uzupełniać funkcjonalności handlowe. Użytkownik programu w trybie preselling wystawia dokumenty ZK, a w trybie vanselling może wystawiać dokumenty handlowe, zarówno faktury jak i paragony.

System inMobilus składa się z 2 podstawowych elementów:

  • aplikacji mobilnej – w skład której zalicza się moduł preselling, vanselling, magazyn i CRM,
  • aplikacji serwisowej.

Aplikacja mobilna dla przedstawicieli handlowych może pracować w trybie off-line oraz on-line, dzięki wykorzystaniu modułów Wi-Fi oraz modemów 3G lub LTE. Aplikacja mobilna, dzięki pracy na nowoczesnych urządzeniach, może wykorzystywać cały ekosystem urządzeń dodatkowych - takich, jak: mobilne drukarki atramentowe i igłowe, mobilne drukarki fiskalne oraz skanery kodów kreskowych. Standardowo aplikacja korzysta też z elementów samych urządzeń, tzn. modułów GPS, aparatów oraz kamer. Aplikacja synchronizująca pracuje w środowisku Windows i zarządza dwustronną wymianą danych między aplikacją mobilną, a systemem ERP.

Standardowo oferowana jest synchronizacja aplikacji z programem Subiekt GT/Gestor GT oraz systemem ERP Navireo firmy Insert. Dzięki dużemu doświadczeniu firmy inSolutions w tworzeniu rozwiązań dodatkowych do oprogramowania firmy InsERT, oferujemy pełną i niezawodną integrację wszystkich kluczowych danych do aplikacji mobilnej (inMobilus). Integracje z innymi systemami ERP są przygotowywane indywidualnie na życzenie klienta. Aplikacja administrująca pozwala na ustawienie wszelkich parametrów pracy aplikacji mobilnych, profilowanie kontrahentów oraz towarów dostępnych dla poszczególnych przedstawicieli handlowych. Dodatkowo na mapie możemy obserwować pracę przedstawicieli.

Mobilna, zintegrowana aplikacja dla przedstawicieli handlowych, w zależności od parametrów technicznych urządzenia na jakim jest wykorzystywana, oferuje użytkownikom interfejs przystosowany do urządzeń typu smartfon lub tablet.


Wydruki na urządzeniach z iOS są obsługiwane poprzez AirPrint i urządzenia kompatybilne.

Android od wersji 4.0 lub iOS od wersji 7 System operacyjny Android od wersji 4.0 lub iOS od wersji 7
od 3,5” do 6,9” Wielkość wyświetlacza w calach Od 7”
Od 320 x 480 do 1920 x 1080 Rozdzielczość od 1280 x 720
TAK Wi-Fi TAK
Procesor ARMv7 (Procesory Intela/x86 są obsługiwane, lecz niezalecane) Procesor Apple A4 lub wyższy
od 256 MB Pamięć RAM od 512 MB

Do prawidłowego działania aplikacja inMobilus wymaga:

System operacyjny Microsoft Windows 7 z dodatkiem Service Pack 1 lub nowszy
System ERP Subiekt GT 1.40 lub Navireo 1.23 lub nowszy
Serwer baz danych Microsoft SQL Server 2005 z dodatkiem Service Pack 4 lub nowszy
Microsoft .NET FRAMEWORK minimum 4.0
logo insolutions
© inSolutions 2018
Pobierz z AppStore Pobierz na Androida